Tudiludi

Nu funkar det att blogga igen. Tjoho! Vad har hänt sen senast då? Vi vann våran sista träningsmatch med 5-1 vilket är skitbra för de vi mötte spelar i div 2 och vi var grymma.
Igår (måndag) var jag i skolan och sedan var det träning på kvällen. Men plan var upptagen så vi fick ha Maq och löpning istället. Eftersom vi inte gillar att springa så tog  vi det lugnare och lät våran springtränare springa före oss men då blev han sur och drog upp oss för världens kulle/berg. Det var hur jobbigt som helst men samtidigt skönt att ta i mycket. Vi sprang vidare mot vattnet och där låg båten som går över till hammarby sjöstad så vi sprang på den och sprang sedan därifrån tillbaka till kanalplan. Mycket sprang här :P

image12
Bild från när vi mötte Älta för ca 1 månad sen, (jag nr 6)

Imorse gick jag upp vid sju för att ta väskan och åka till gymmet. Körde lite kondition + mage och en solning efteråt. Åkte sen till skolan och hade två lektioner. Skrev klart min svenska uppgift så det är skönt att jag slipper ha den som rest som ungefär resten av min klass kommer att ha.

Imorgon är det först träning i skolan, sen världens längsta och tråkigaste ekonomilektion och efter det åker jag direkt till fotbollsträningen med laget. Skön dag!

Nu ska jag sätta mig vid teven och kika lite! ADIOS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0