knasigt

Ibland förstår jag mig inte på vissa personer. Även om jag har kännt den ett tag och vi har delat så mycket tillsammans förstår jag inte hur den bara helt plötsligt kan sluta höra av sig. Hur kan man lova en sak för att sedan helt enkelt skita i allting. Jag är så besviken men ändå på något sätt lättad. Det är skönt att det är över men ändå vill man ha en förklaring. Det kommer nog aldrig hända men jag hoppas att vi båda går vidare nu. Jag kommer iaf göra det nu. Du har fått dina chanser och visste inte hur du ville göra. Nu slipper du fundera!




Till en helt annan sak. Jag är otroligt sugen på att gå ut!! Men har tidig match imorgon så det är ingen idé. Det är också konstigt att ibland känner man inte alls för att gå ut utan vill bara ta det lugnt, men när man väl känner sig taggad för en utekväll vill man bara ut hela tiden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0