Respekt

Håller på att titta på Greys Anatomy säsong 3. Nu börjar avsnitten jag har missat komma så jag kan inte sluta titta!!

Var förresten hos läkaren idag för att undersöka om jag hade astma som jag trodde att jag skulle ha, men allting lät perfekt när hon lyssnade på mina lungor och hjärta så hon tror att jag kan vara allergisk mot min kissemiss. Min lilla bebis :( aldrig att jag skulle lämna bort honom, då är jag hellre förkyld!

Senare hade vi match med laget. Vann med 11-1, jag säger utklassning och min tränare säger respekt. Det var iof ett div 3 lag men denna match satte vi många målchanser vilket känns underbart.


Ska gå och borsta tänderna, bädda ner mig i sängen bland alla kuddar och fortsätta titta på Greys :)
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0